Tuesday, November 8, 2011

selamat berkonvo!

bismillah.

alhamdulillah..alhamdulillah..akhirnye aku berjaye tamat pengajian diploma..
wlaupun keputusan tidak lah berjaya seperti yg lain..tp aku bersyukur dgn keputusan ini..
tanggal 31/10/2011 telah memberikan aku peluang untuk naik atas pentas n menerima anugerah..
sedikit sebanyak membuatkn aku semangat tuk smbg belajar (hahaha..). terima kasih kepade yg sudi dtg.
yg sudi hadir pd hari aku konvo..kepade mak,abg ayie n kak wani n ank2,anip,zati n adik yg sudi dtg ramai..
dpt plak hadiah dr dorg..huhu..terharu seh..haha..wlaupun konvo ni aku xdpt nk tunjuk kt ayah..
tp aku tau ayah dpt berita tentang aku disana..insyaAllah..ini sedikit sebanyak gmba yg sempat diambil..

baru smpi...

shooting with them..

afifah

ngn roomate..woot..woot..haha..

gemok! haha..

sejuk ke gaye aku ni?haha..pelik2 je..

fuk n piji..gaye sokmo!

fakhrul n fakrul! wah..haha..

sori la org blkg..xnmpk sgt..muahaha..

xramai sgt dlm gmba ni..huhu..
da turun pentas dh! haha..

wah!

ngn mak syg!

yeah!last minit bru dpt..maseh ye yg bg..hehe..syg mun lebih!

tu jela kisah konvo diploma aku..mcm x caye da abes diploma..
skrg ni aku tgh smbg study kt uthm jgk..amek elektronik(mekatronik)..
aku berterima kasih sgt pd sume yg mendoakan kejayaan aku selama ini..
sume family..sume mmbe2..thnx tu sgale-gale nye! hehe..sayang korg lebih!<3<3

akhir skali..aku bersyukur kehadrat Ilahi..kerana sume kejayaan ini dtg dr nye..
kne istiqamah lebih lg lps ni..xleh main2 da tuk degree..sgt la lain style blaja nye..
hrp aku dpt kuat diri tuk menghadapi ujian akan dtg..doakan aku..
aku doakan siapa yg bce blog ni untuk tros istiqamah beribadah kepadaNya..
insyaAllah kejayaan akan dpt dikecapi..hehehe..trime kasih la ye sudi bce blog yg x seberape ni..

syukron!
love u all~ 
There was an error in this gadget